Stilton Makkelijk Lezen - Pas op voor de draken!

€ 10,00

Op voorraad

  • check uitgebreid assortiment
  • check van bekende onderwijsuitgevers
  • check passend bij elke leerbehoefte
  • check voor en door onderwijsprofessionals

Productinformatie

Geronimo Stilton Makkelijk lezen - Pas op voor draken!

De nieuwste avonturen van Geronimo Stilton!

Ik ben Geronimo Stilson.
Ik ben een echte Noormuis en ik stam af van de familie Stilton.
Ik ben de wijsmuis van ons dorp.
Alle Noormuizen zijn dapper, maar ik niet.
Toch moet ik op een missie.
Naar het land van de draken.
Ik ben bang, maar ik heb geen keus.
Mijn Muissie is ziek en alleen de draken hebben iets om haar beter te maken.
Nu kan ik laten zien wat ik waard ben.
Slik! Ben ik eigenlijk wel iets waard?

Specificaties

SKU 9789464290400
ISBN 9789464290400
Druk 1ste
Auteur Geronimo Stilton
Aantal pagina's 128
Verschijningsdatum 2 jun 2021
Verschijningsvorm Hardback
Geïllustreerd Ja
NUR 287 - Leren lezen
Uitgever Baeckens Books