Bestellen

Veelgestelde vragen over bestellen

Hoe bestel ik iets op Educatheek.nl?

Heb je de leermiddelen gevonden die je zocht? In een paar stappen heb je ze besteld:

- Stap 1: Plaats je product(en) in de winkelmand.
- Stap 2: Vul je gegevens in of controleer je gegevens wanneer je al ingelogd bent.
- Stap 3: Kies de gewenste betaalmethode. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Omdat we je een breed en kwalitatief goed assortiment willen bieden, werken we samen met verschillende leveranciers. Dit betekent dat we sommige producten zelf verzenden en dat een aantal producten door onze partners verzonden wordt. De levertijd van onze producten kan daarom verschillen. Bij de producten op Educatheek.nl staat aangegeven wat de levertijd is. We houden je per e-mail op de hoogte van de status van bestelling.

Ik wil een bestelling plaatsen voor onze school, maar de school is gesloten. Wat nu?

Bestel je voor een school en is de school bijvoorbeeld wegens vakantie gesloten? Geef dit dan aan bij je bestelling, dan zorgen wij er voor dat het pakket na de vakantie bezorgd wordt. 

Heb je al besteld? Neem contact op met de klantenservice, dan maken wij het voor je in orde.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Toch de verkeerde leermiddelen besteld? Neem dan direct na het bestellen contact op met de klantenservice.

Is je bestelling al verzonden, dan kunnen we deze niet meer annuleren. Je kunt je bestelling dan retourneren volgens de normale retourprocedure.

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Neem contact op met de klantenservice. We helpen je graag!