Verzending en bezorging

Veelgestelde vragen over verzending en bezorging

Wat zijn de verzendkosten? 
Bestel je vanuit Nederland? Dan betaal je € 4,95 verzendkosten. Wil je een product laten bezorgen in België? Dan betaal je standaard € 9,99 verzendkosten per bestelling op Educatheek.
 
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Pakketten worden verstuurd met PostNL. Je kan via een track & trace link je bestelling volgen. Deze wordt verstuurd zodra we je bestelling overhandigen aan de postdienst. Let op: je track & trace link kan ook in je spam belanden.
 
Past je bestelling door de brievenbus? Dan wordt er geen track & trace aangemaakt.
 
We werken daarnaast samen met verschillende partners die hun eigen producten versturen. Het kan zijn dat zij een andere bezorgdienst inzetten. Je wordt hierover geïnformeerd door onze partners.
 
Ik heb meerdere producten besteld. Worden deze tegelijkertijd geleverd?
Omdat we je een breed en kwalitatief goed assortiment willen bieden, werken we samen met verschillende leveranciers. Dit betekent dat we sommige producten zelf verzenden en dat sommige producten door onze partners verzonden worden. Daarom ontvang je soms je gehele bestelling in één keer, maar het kan ook voorkomen dat de producten ieder apart worden verzonden. We houden je per e-mail op de hoogte van de verzending van je bestelling.
 
Ik was niet thuis toen mijn bestelling werd geleverd. Wat nu?
Heb je van PostNL een track & trace link ontvangen? Dan zie je in de track & trace-omgeving de mogelijkheden voor het wijzigen van jouw bestelling. Lees op PostNL wat je nog meer kunt doen.
 
Mijn product is beschadigd geleverd. Kan ik een nieuwe krijgen?
Wanneer een artikel beschadigd is bij ontvangst, verzoeken wij je vriendelijk om zo snel mogelijk (het liefst binnen 2 maanden) na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met ons. Wij kunnen je dan verder helpen. 
 
Wanneer een artikel kapot gaat terwijl je dit al langer dan 14 kalenderdagen in je bezit hebt, dan verhelpen wij het probleem graag zo snel mogelijk. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel en oorzaak van de beschadiging, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Hierbij zal tenminste de wettelijke rechten van de consument worden gerespecteerd. De wettelijke garantie is van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
 
Ik heb mijn pakket niet ontvangen.
Heb je de bestelling niet op tijd ontvangen, geen bericht van de bezorgdienst in je brievenbus én geen bericht van Educatheek ontvangen over je bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice.
 
Geen antwoord op je vraag gevonden?
Neem contact op met de klantenservice. We helpen je graag!
Scroll to top