Verzending & bezorging

Veelgestelde vragen over verzending en bezorging 

Wat zijn de verzendkosten? 

Bezorging in Nederland
Besteding op Educatheek.nl   Verzendkosten
€ 0 - € 40 € 2,99
€ 40 - € 60 € 3,99
€ 60 - € 70 € 4,99
> € 70 € 5,99


Bezorging in België
Wil je een product laten bezorgen in België? Dan betaal je standaard € 9,99 verzendkosten per bestelling op Educatheek.nl.

Bezorging buitenland
Je kunt je bestelling ook buiten Nederland en België laten bezorgen. Je betaalt dan standaard € 14,99 per bestelling.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Pakketten worden verstuurd met PostNL. Je kan via een Track & Trace code je bestelling volgen. Deze code vind je in de bevestigingsmail die je na je bestelling hebt ontvangen.

Past je bestelling door de brievenbus? Dan wordt er geen Track & Trace code aangemaakt. Brievenbuspakketjes worden verstuurd met Cycloon Post & Fietskoeriers, de meest duurzame koeriersdienst van Nederland.

We werken daarnaast samen met verschillende partners die hun eigen producten versturen. Het kan zijn dat zij een andere bezorgdienst inzetten. Je wordt hierover geïnformeerd door onze partners.

Ik heb meerdere producten besteld. Worden deze tegelijkertijd geleverd?

Omdat we je een breed en kwalitatief goed assortiment willen bieden, werken we samen met verschillende leveranciers. Dit betekent dat we sommige producten zelf verzenden en dat sommige producten door onze partners verzonden worden. Daarom ontvang je soms je gehele bestelling in één keer, maar het kan ook voorkomen dat de producten ieder apart worden verzonden. We houden je per e-mail op de hoogte van de verzending van je bestelling.

Ik was niet thuis toen mijn bestelling werd geleverd.

Heb je van PostNL een Track & Trace barcode ontvangen? Dan zie je in de Track & Trace omgeving de mogelijkheden voor het wijzigen van jouw bestelling. Lees op PostNL.nl wat je nog meer kunt doen.

We werken daarnaast samen met verschillende partners die hun eigen producten versturen. Het kan zijn dat zij een andere bezorgdienst inzetten. Je wordt hierover geïnformeerd door onze partners.

Mijn product is beschadigd geleverd.

Wanneer een artikel beschadigd is bij ontvangst, verzoeken wij je vriendelijk om dit zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 2 maanden) na ontdekking van het gebrek naar ons terug te sturen. Liefst vergezeld van het aankoopbewijs. Educatheek heeft verschillende retouradressen. Neem contact op met de klantenservice voor het juiste adres.

Wanneer een artikel kapot gaat terwijl je dit al langer dan 14 kalenderdagen in je bezit hebt, dan verhelpen wij het probleem graag zo snel mogelijk. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel en oorzaak van de beschadiging, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Hierbij zal tenminste de wettelijke rechten van de consument worden gerespecteerd. De wettelijke garantie is van toepassing. Dit wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen.

Heb je de bestelling niet op tijd ontvangen, geen bericht van de bezorgdienst in je brievenbus én geen bericht van Educatheek ontvangen over je bestelling? Neem dan contact op met de klantenservice.

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Neem contact op met de klantenservice. We helpen je graag!