Digital Marketing, van strategie tot praktijk

€ 34,50
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
Kennis over digital marketing is onmisbaar voor iedere organisatie en marketeer. Veel on-line marketeers focussen bij hun werk vooral op ‘analytics’. Terwijl een sterke strategische basiskennis en creativiteit in marketing minstens zo belangrijk zijn. In deze uitgave wordt aan deze facetten uitgebreid aandacht besteed om zo in de praktijk écht het onderscheid te kunnen maken. Achtereenvolgens komen aan bod: de rol van online marketing in een organisatie, het digi-tal marketingcanvas, de verantwoordelijkheid voor mens en maatschappij: purpose marke-ting, online marketingcommunicatie, storytelling en contentstrategie, datagedreven marke-ting en analytics en creativiteit als basis voor een onderscheidende online marketingstrate-gie. Op de online leeromgeving bij dit boek vind je materiaal voor extra verdieping, zoals uit-werkingen van het online marketingcanvas, opdrachten en samenvattingen. En ook is het volledige boek zichtbaar. Digital marketing is geschreven voor eerstejaars hbo-studenten van commerciële opleidin-gen zoals Commerciële Economie, Communicatie, Ondernemerschap & Retail Management. Maar ook (beginnende) professionals die zich willen ontwikkelen op het gebied van online marketing vinden in dit boek veel waardevolle handvatten. Paul Kramer is zelfstandig communicatie- en merkstrateeg en eigenaar van communicatie-adviesbureau Sterker Merk en digital marketing collective No Nonsense Brothers. Daarvoor was hij werkzaam bij diverse nationale en internationale marketingcommunicatiebureaus. Kramer combineert zijn werk als strateeg met het verzorgen van trainingen, workshops en het ontwikkelen van opleidingen en trainingen.
Details
Details
SKU 9789024441556
ISBN 9789024441556
Druk 1ste
Auteur Paul Kramer
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Imprint Boom
Aantal pagina's 344
Verschijningsdatum 15 feb 2022
Verschijningsvorm Paperback
Geïllustreerd Ja
NUR 802 - Marketing
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Digital Marketing, van strategie tot praktijk
Jouw waardering
Scroll to top