Zakelijke doelen bereiken met social media

€ 22,99
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.
Details
Details
SKU 9789047007937
ISBN 9789047007937
Druk 1ste
Auteur Marco Frijlink
Uitgever Atlas Contact; Uitgeverij
Imprint Business Contact
Aantal pagina's 192
Verschijningsdatum 16 feb 2015
Verschijningsvorm Paperback
NUR 808 - Leidinggeven, coachen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Zakelijke doelen bereiken met social media
Jouw waardering
Scroll to top