Marketing met ballen

€ 35,95
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
'Een ideale inspiratiebron voor de moderne marketeer.' STEVEN VAN BELLEGHEM Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken - Managen - Respecteren, beschrijft de negen gedragskenmerken die jou helpen om, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, je te onderscheiden. Deze gedragskenmerken vormen de basis voor jouw persoonlijk businessmodel. Marketing met ballen staat vol aansprekende voorbeelden en bruikbare tips. Het helpt je positief momentum opbouwen om jouw kans te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Doe er je voordeel mee! RUDY MOENAERT is hoogleraar strategische marketing aan de TIAS School for Business and Society. Hij publiceert in internationale toptijdschriften, treedt op als gastspreker, is gastprofessor aan de Antwerp Management School en begeleidt ondernemingen in hun marktplanning. HENRY ROBBEN is hoogleraar marketing aan de Nyenrode Business Universiteit. Hij treedt regelmatig op als spreker, adviseur en gasthoogleraar in binnen- en buitenland.
Details
Details
SKU 9789492196149
ISBN 9789492196149
Druk 1ste
Auteur Rudy Moenaert
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Imprint Adfo Books
Verschijningsdatum 29 feb 2016
Verschijningsvorm Paperback
Geïllustreerd Ja
NUR 802 - Marketing
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Marketing met ballen
Jouw waardering
Scroll to top