Marketing is geen reclame
€ 26,95
Op voorraad
- Alles voor jouw klas op één plek
- 20+ jaar ervaring
- 14 dagen bedenktijd
- Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Glimmende folders en een nieuwe huisstijl - reclame is de meest zichtbare vorm van marketing. Maar u kunt veel meer doen om de volle potentie van marketing te benutten. Marketing raakt de kern van de organisatie: haar klanten, producten en concurrenten. Marketing is geen reclame beschrijft marketing vanuit die drie invalshoeken: - Hoe kijkt de klant naar uw organisatie? Wat is de waarde van uw product of dienst voor de klant? - Hoe richt u uw organisatie in om uw klant nog beter van dienst te zijn en zo uw positie op de markt te versterken? - Hoe kunt u uw positie op de markt verdedigen of zelfs verbeteren? Hoe gaat u om met concurrentie en benut u uw eigen kracht? De kennis uit dit boek kunt u direct toepassen door: - de korte theoretische inleidingen in de nieuwste inzichten op marketinggebied - het praktijkvoorbeeld dat als een rode draad door het boek loopt - de praktische checklists.
| SKU | 9789052617138 |
|---|---|
| ISBN | 9789052617138 |
| Druk | 1ste |
| Auteur | Krijn Best |
| Uitgever | Boom uitgevers Amsterdam |
| Imprint | Academic service |
| Aantal pagina's | 108 |
| Verschijningsdatum | 15 okt 2009 |
| Verschijningsvorm | Paperback |
| NUR | 801 - Management algemeen |
Schrijf uw eigen review