Marketing essenties voor professionals - Gesprekskunst voor professionals

€ 33,95
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
In hun dagelijks contact met klanten lopen professionals regelmatig aan tegen lastige gesprekken. Gesprekken die met de beste wil van de wereld niet productief te noemen zijn. Met als gevolg een onbevredigd gevoel, halfhartige afspraken of zelfs een deuk in de relatie. Waarom verlopen gesprekken met klanten soms zo moeizaam? En hoe kun je zo'n gesprek tóch met resultaat afsluiten? Dat zijn de vragen die in dit boek centraal staan. Aan de hand van vele voorbeelden leer je allereerst hoe je de valkuilen in een gesprek kunt herkennen. Vervolgens legt de auteur stap voor stap uit hoe je in dergelijke situaties kunt bijsturen om tóch tot een productief gesprek te komen. Adrie van den Berge is zelfstandig adviseur en geassocieerd met De Galan & Voigt, adviseurs voor organisatieontwikkeling, opleiding en training. Hij is coauteur van diverse boeken over werkconferenties en andere interactieve bijeenkomsten waar mensen met elkaar werken aan organisatievraagstukken. Daarnaast schreef hij veel artikelen over leren, gespreksvoering en het verband daartussen.
Details
Details
SKU 9789024407859
ISBN 9789024407859
Druk 1ste
Auteur Adrie Berge
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Imprint Academic service
Aantal pagina's 96
Verschijningsdatum 26 jan 2017
Verschijningsvorm Paperback
NUR 801 - Management algemeen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Marketing essenties voor professionals - Gesprekskunst voor professionals
Jouw waardering
Scroll to top