Marketing

€ 49,99
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.
Details
Details
SKU 9789082033724
ISBN 9789082033724
Druk 1ste
Auteur Steven Belleghem
Uitgever Duuren Media; Van
Imprint Lannoo Campus
Aantal pagina's 200
Verschijningsdatum 10 apr 2014
Verschijningsvorm Hardback
Geïllustreerd Ja
NUR 802 - Marketing
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Marketing
Jouw waardering
Scroll to top