Mag het ietsje meer zijn?

€ 24,95
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland. Met zijn website VraagAlex.nl helpt hij consumenten al jaren om 0900-nummers te omzeilen. Met dit boek gaat hij nog een stap verder door jou te helpen om echt de beste service te krijgen.
Details
Details
SKU 9789402118117
ISBN 9789402118117
Druk 1ste
Auteur Alexander van Dijl
Uitgever Brave New Books
Imprint Brave New Books
Aantal pagina's 102
Verschijningsdatum 31 jan 2019
Verschijningsvorm Paperback
Geïllustreerd Ja
NUR 800 - Bedrijfskunde algemeen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Mag het ietsje meer zijn?
Jouw waardering
Scroll to top