Kloteklanten 3.0

€ 27,95
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
Leer van de winnaars! Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek. Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet! Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt. Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw. Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie?
Details
Details
SKU 9789024421947
ISBN 9789024421947
Druk 1ste
Auteur Egbert Jan Bel
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Imprint Boom
Aantal pagina's 176
Verschijningsdatum 14 mrt 2018
Verschijningsvorm Paperback
NUR 801 - Management algemeen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Kloteklanten 3.0
Jouw waardering
Scroll to top