Imago en reputatie

€ 21,51
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
Dit boek is een praktisch stappenplan voor het in kaart brengen van het imago en de reputatie van een organisatie, merk, product/dienst, of persoon. Door middel van dit boek kan je zelf een strategisch communicatie-, imago-, of reputatieplan schrijven. Het is geschikt voor zowel studenten als professionals. Het boek neemt de communicatieafdeling op strategisch en operationeel (marketingcommunicatie) mee in de analyse. Een positieve en sterke reputatie is het kostbaarste goed wat een organisatie heeft. Hoe beter en sterker het imago, des te harder trekt het nieuwe klanten en medewerkers aan en hoeft er minder besteed te worden aan verkoop en reclame. Sterke reputaties kunnen zelfs schandalen en andere crisismomenten overleven. Het gaat bij reputatiemanagement niet alleen om het opbouwen van een gewenste reputatie, maar ook om het monitoren, bijsturen en beschermen van de reputatie. Dit is het enige boek wat een helder stappenplan geeft voor een strategisch communicatie-, imago-, en reputatieplan. Het boek heeft ook een voorbeeld praktijkonderzoek waarmee je, theoretisch onderbouwd, zelf het imago en de reputatie kan meten van een organisatie.
Details
Details
SKU 9789463670715
ISBN 9789463670715
Druk 1ste
Auteur Ruud J.B. de Haas MBA
Uitgever Mijnbestseller B.V.
Imprint Mijnbestseller.nl
Aantal pagina's 118
Verschijningsdatum 28 nov 2018
Verschijningsvorm Paperback
Geïllustreerd Ja
NUR 800 - Bedrijfskunde algemeen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Imago en reputatie
Jouw waardering
Scroll to top