Hooked

€ 24,99
  • Uitgebreid assortiment
  • Van bekende onderwijsuitgevers
  • Passend bij elke leerbehoefte
  • Voor en door onderwijsprofessionals
We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan verslingerd geraakt! Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. Hooked legt de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen. * Inclusief een stappenplan om producten te ontwikkelen. * Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren. * Eyal gaf Hooked eerst in eigen beheer uit. Inmiddels zijn de uitgeefrechten door toonaangevende uitgeverijen als Penguin UK en Portfolio (Penguin US) gekocht.
Meer informatie
SKU 9789089652706
Druk 1ste
Auteur Nir Eyal
Imprint Van Duuren Management
Aantal pagina's 156
Verschijningsdatum 25 mrt. 2015
Verschijningsvorm Paperback
NUR 801 - Management algemeen
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Hooked
Jouw waardering