Het merk is dood, leve het merk

€ 33,95
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en
merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay's was ooit Smith's, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico's groot.
Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.

Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent?
Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals we dat kennen is verleden tijd. Rebranding is meer dan een cosmetische operatie. Stamsnijder stelt dat zonder een duidelijke visie en strategie een merkwissel al gauw lachwekkend wordt.

Dit boek is geschreven voor ondernemers, managers, marketeers, strategen,
reclamemakers, ontwerpers, onderzoekers en ieder ander die er alles aan doet om zijn merk actueel te houden.
Details
Details
SKU 9789052616322
ISBN 9789052616322
Druk 1ste
Auteur P. Stamsnijder
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Imprint Academic service
Aantal pagina's 152
Verschijningsdatum 19 mrt 2008
Verschijningsvorm Paperback
NUR 801 - Management algemeen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Het merk is dood, leve het merk
Jouw waardering
Scroll to top