Hebbes

€ 29,95
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van de klant zouden uitgaan? Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiële) klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert. Adriaan Oomen studeerde Communicatiewetenschappen en Marketing aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring als marketeer en communicatiemanager bij TNT Post, Reaal en Rabobank. Adriaan won diverse prijzen met de beroemde 'Jochem de Bruin'-campagne bij de Rabobank, waaronder de titel 'Adverteerder van het Jaar' in 2004 en een 'Gouden Effi e' in 2005. Zijn bureau ADDFOCUS helpt merken aan een scherpe en onderscheidende positionering. www.addfocus.nl
Details
Details
SKU 9789052619422
ISBN 9789052619422
Druk 1ste
Auteur Adriaan Oomen
Uitgever Boom uitgevers Amsterdam
Imprint Academic service
Verschijningsdatum 7 sep 2012
Verschijningsvorm Paperback
Geïllustreerd Ja
NUR 801 - Management algemeen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Hebbes
Jouw waardering
Scroll to top