De ultieme vraag 2.0

€ 22,99
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
‘Zou u ons aan een vriend aanraden?’ Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je ‘tegenstanders’ (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en ‘promoters’ (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In deze volledig herziene en uitgebreide editie tonen Fred Reichheld en zijn collega Rob Markey aan dat NPS voor buitengewone resultaten zorgt. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Nieuw zijn de vele praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.
Details
Details
SKU 9789047009450
ISBN 9789047009450
Druk 2e
Auteur Frederick Reichheld
Uitgever Atlas Contact; Uitgeverij
Imprint Business Contact
Aantal pagina's 288
Verschijningsdatum 19 apr 2016
Verschijningsvorm Paperback
NUR 801 - Management algemeen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:De ultieme vraag 2.0
Jouw waardering
Scroll to top