De consultancymethode
€ 38,95
Op voorraad
- Alles voor jouw klas op één plek
- 20+ jaar ervaring
- 14 dagen bedenktijd
- Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Hoe benut u de kansen van opkomende markten om uw organisatie duurzaam en winstgevend te laten groeien? Hoe moet u reageren op de prijsverlaging van uw belangrijkste concurrent? Uw organisatie heeft een innovatief product, maar weet daar geen succes mee te bereiken. Wat moet u doen? De consultancymethode helpt u deze en andere managementvragen snel en doeltreffend te beantwoorden door ze logisch te structureren, en eerst hypotheses te formuleren over mogelijke antwoorden voordat u gaat analyseren. De methode is vooral geschikt als: - de vragen complex zijn en nog niet helder in kaart gebracht; - er een overvloed aan data is; - belanghebbenden dwarsliggen; - er grote tijdsdruk of onzekerheid is De consultancymethode laat met een gedetailleerd en rijk geïllustreerd stappenplan zien hoe u deze methode in uw eigen praktijk kunt toepassen. Praktijkvoorbeelden van vooraanstaande ondernemingen als Unilever en DSM illustreren elke stap en de bijbehorende technieken.
| SKU | 9789058754899 |
|---|---|
| ISBN | 9789058754899 |
| Druk | 2e |
| Auteur | Marc G. Baaij |
| Uitgever | Boom uitgevers Amsterdam |
| Imprint | Academic service |
| Aantal pagina's | 196 |
| Verschijningsdatum | 16 feb 2016 |
| Verschijningsvorm | Paperback |
| NUR | 801 - Management algemeen |
Schrijf uw eigen review