Contentmarketing

€ 59,95
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
Mensen zijn steeds beter in staat om online informatie te filteren; zij negeren en omzeilen marketing daardoor makkelijker. Tegelijkertijd is er veel behoefte aan relevante kennis en starten er steeds meer koopprocessen bij Google. Dit betekent dat er een omslag in het marketingdenken nodig is: marketing moet mensen niet langer onderbreken bij de internetactiviteiten, maar er zijn op het moment dat ze er behoefte aan hebben. Het nieuwe boek Contentmarketing legt je alles uit over deze belangrijke marketingvorm.

Waarom kiezen voor Contentmarketing?
* Complete, heldere beschrijving van contentmarketing;
* zeer toegankelijk geschreven;
* praktijkgericht, met veel voorbeelden uit het werkveld.

Contentmarketing bespreekt uitgebreid en helder wat contentmarketing inhoudt. De ontwikkelingen in de markten, bijvoorbeeld de steeds groter wordende rol van social media, en de gevolgen daarvan voor marketing worden daarbij meegenomen. Ook licht het boek toe hoe en wanneer je deze marketingmethode het beste kan toepassen. De focus ligt daarbij op online, maar ook offline komt aan de orde. Het strategische startpunt van het boek is het Content Marketing Framework, waar de contentproductie en -distributie uit voortvloeien. De theorie wordt aangevuld met relevante opdrachten en herkenbare praktijkcases uit bijvoorbeeld Business-to-Business-organisaties en het midden- en kleinbedrijf. Contentmarketing is ook beschikbaar als e-book.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra oefenvragen, opdrachten en handige weblinks. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Details
Details
SKU 9789001877569
ISBN 9789001877569
Druk 1ste
Auteur Suzanne Bakker
Uitgever Noordhoff uitgevers B.V.
Imprint Noordhoff Uitgevers B.V.
Verschijningsdatum 10 apr 2017
Verschijningsvorm Paperback
Geïllustreerd Ja
NUR 802 - Marketing
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Contentmarketing
Jouw waardering
Scroll to top