Code & Go Robotmuis - Bordspel

€ 31,60
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie

Code & Go Robotmuis - Bordspel

Activeer de 21ste eeuwse vaardigheden van je leerlingen met dit bordspel. Het spel stimuleert de beginselen van het coderen en programmeren. Dit spel volgt hetzelfde concept als de schermvrije Code & Go Robotmuis.

Dit bordspel

  • Is een schermloze manier om codering te introduceren
  • Biedt een basisinleiding tot vroege coderingsconcepten:
    • Stap codering
    • Logica
  • Ontwikkelt kritische denkvaardigheden
  • Moedigt probleemoplossende vaardigheden aan

De speldoos bevat: 

  • 1 x kleurrijk spelbord
  • 90 codeerkaarten: 40 vooruit, 20 rechtsom, 20 linksom, 10 achteruit en 12 kaaswiggen
  • Acht spelkaarten: vier "supermuis" en vier "warpzones"
  • Acht doolhofmuren en stands
  • Vier robotmuizen
  • Een dobbelsteen
  • Verschillende codeerkaarten die jonge leerlingen helpen om hun gecodeerde volgorde te visualiseren

De afmetingen van het bord zijn 40,5 cm x 40,5 cm, het spel is geschikt voor 2 tot 4 spelers en wordt geleverd met instructies in meerdere talen.

Speluitleg:

  • Elke speler kiest een muis en plaatst deze in de gekleurde hoek van het spelbord
  • Geef elke speler een Super Mouse-kaart
  • Spelers gooien om de beurt met de dobbelsteen en kiezen dat aantal codeerkaarten
  • Moedig spelers aan om hun codeerkaarten in een volgorde neer te leggen om het pad van hun muis in kaart te brengen. Het pad zou hen dichter bij de kaas moeten brengen!
  • Spelers bewegen dan hun muis volgens de stappen in die volgorde
  • Als een muis op wat kaas landt, pakt die speler het
  • Spelers wissen hun kaarten na elke reeks, klaar voor hun volgende poging
  • Het spel gaat door totdat alle kaaspartjes zijn verzameld
  • De speler die de meeste kaas verzamelt, is de winnaar
  • Verbeter de gameplay met:
    • Doolhofmuren – gooi deze op de dobbelsteen en plaats een muur waar je maar wilt op het spelbord om je tegenstanders te blokkeren
    • Warp zone-spots – spring direct naar een andere warp zone-plek in één beweging als je daar voordeel van hebt
    • Supermuis – Kan maar één keer in een game worden gebruikt! Gebruik deze kaart om over een doolhofmuur te springen

Er zijn meerdere producten beschikbaar voor de Code & Go Robotmuis: bekijk hier alles voor de Code & Go Robotmuis.

 

Details
Details
SKU 1310-LER2863
ISBN 765023028638
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Code & Go Robotmuis - Bordspel
Jouw waardering
Scroll to top