Business bibliotheek - Maak een fan van uw klant

€ 16,99
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'

Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.

Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven u eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil, en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.

Details
Details
SKU 9789047002727
ISBN 9789047002727
Druk 9e
Auteur Kenneth Blanchard
Uitgever Atlas Contact; Uitgeverij
Imprint Business Contact
Aantal pagina's 150
Verschijningsdatum 18 aug 2006
Verschijningsvorm Paperback
NUR 780 - Economie en bedrijf algemeen
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Business bibliotheek - Maak een fan van uw klant
Jouw waardering
Scroll to top