Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk

€ 23,99
Op voorraad
-
+
  • Alles voor jouw klas op één plek
  • 20+ jaar ervaring
  • 14 dagen bedenktijd
  • Persoonlijk advies van onderwijsprofessionals
Informatie
'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.
Details
Details
SKU 9789047007081
ISBN 9789047007081
Druk 1ste
Auteur Manfred Gurchom
Uitgever Atlas Contact; Uitgeverij
Imprint Business Contact
Verschijningsdatum 8 apr 2014
Verschijningsvorm Paperback
Geïllustreerd Ja
NUR 802 - Marketing
Reviews
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Business bibliotheek - Customer experience in de praktijk
Jouw waardering
Scroll to top