Klacht indienen

Een klacht indienen

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Je kunt een klacht indienen door contact op te nemen met onze klantenservice.

Postadres voor klachten

Uiteraard kun je ook schriftelijk een klacht indienen. Om je klacht snel en correct af te kunnen handelen, vragen we je om onderstaande gegevens te vermelden:
  • je naam, adres en woonplaats;
  • het e-mailadres of telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken;
  • je order- of factuurnummer.

Stuur je klacht naar:
Educatheek.nl
Postbus 43070
3540 AB Utrecht

Zodra we je brief hebben ontvangen, sturen we een ontvangstbevestiging. Daarna nemen we binnen 7 dagen contact met je op.

Niet tevreden?

Vind je dat je klacht niet naar behoren is afgehandeld? Dan kun je contact opnemen met De Geschillencommissie  van Thuiswinkel Waarborg. Daarnaast kun je de klacht aanmelden bij het Europese Online Geschillenplatform (ODR)