Verdiende aandacht

€ 25,00
  • Uitgebreid assortiment
  • Van bekende onderwijsuitgevers
  • Passend bij elke leerbehoefte
  • Voor en door onderwijsprofessionals
Jaarlijks besteden Nederlandse marketeers 4 miljard euro aan gekochte media-aandacht. Inmiddels krijgen we elke 11 seconden een reclameprikkel op ons afgevuurd. Als gevolg daarvan zappen, skippen en blokkeren mensen deze prikkels en verliest gekochte merkaandacht zijn glans.

Verdiende aandacht beschrijft een alternatieve manier om merken te bouwen in het digitale tijdperk. De merken van morgen praten liever met dan tegen mensen.

Dit praktische handboek bevat:
+ strategische inzichten van vijftig visionairs;
+ de nieuwste communicatiemodellen;
+ veertig aansprekende cases, waaronder KLM, Hi, Nijntje, Philips;
+ handige checklists voor sociale merkactivatie;
+ het antwoord op hoe je merkaandacht verdient;
+ de ‘reisplanner’ om je merk in zes stappen klaar te stomen voor verdiende aandacht.
Meer informatie
SKU 9789400507005
Druk 1ste
Auteur Klaas Weima
Imprint Lev.
Verschijningsdatum 10 nov. 2015
Verschijningsvorm Hardback
NUR 801 - Management algemeen
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Verdiende aandacht
Jouw waardering