Marketing

€ 34,70
  • Uitgebreid assortiment
  • Van bekende onderwijsuitgevers
  • Passend bij elke leerbehoefte
  • Voor en door onderwijsprofessionals
Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek 'Marketing. De basisprincipes' een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.

De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra's op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen en kritische doordenkers. Zo wordt 'Marketing. De basisprincipes' een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.
Meer informatie
SKU 9789463442312
ISBN 9789463442312
Druk 2e
Auteur Katheline Lembre
Uitgever Acco Uitgeverij
Imprint Acco
Verschijningsdatum 13 sep. 2017
Verschijningsvorm Paperback
NUR 802 - Marketing
Schrijf uw eigen review
Je plaatst een review over:Marketing
Jouw waardering