Winkelwagen

Aanpassen

Totaal
Verzendkosten
Eindtotaal

Winkelwagen

Een leven lang leren!
thuiswinkel waarborg stempel

Het verzenden van uw bestelling


Wij werken samen met tientallen bedrijven om de bestellingen te kunnen verzenden. Hierdoor kan het voorkomen dat u, afhankelijk van de samenstelling, uw bestelling in meerdere pakketten en op verschillende dagen ontvangt. Tijdens het bestelproces wordt aangegeven in hoeveel verschillende pakketten uw verzending wordt verzonden. Afhankelijk van de verzender kan bij afwezigheid het pakket (na eventueel een nieuwe poging) worden opgehaald op een afhaalpunt.

Wanneer uw bestelling de status verzonden heeft en deze is met TNT Pakketpost verzonden, dan krijgt u per mail een 3S Track & Trace nummer. Hiermee kunt u de bestelling bij TNT volgen.

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: .Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie. (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat TNT Post het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

De aangegeven levertijd is de tijd die nodig is om het bij het afleveradres aan te bieden. Wanneer de vermelde levertermijn niet waargemaakt kan worden, zullen wij u daarover per mail informeren.

Content

Hoe kunnen we u helpen?

030 711 03 17 (Wij zijn op dit moment niet aanwezig!)

U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 9:00 - 13:00.
U kunt nu wel een bericht achterlaten:

Uw naam*:
Uw E-mail*:
Telefoon:
Bericht*: