Winkelwagen

Aanpassen

Totaal
Verzendkosten
Eindtotaal

Winkelwagen

Een leven lang leren!
thuiswinkel waarborg stempel

Klachtenprocedure


Voor vragen kunt u contact opnemen met de Klantenservice. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u deze schriftelijk indienen.

Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en order- of factuurnummer naar:

Educatheek.nl Postbus 43070 3540 AB Utrecht

Zodra we uw brief hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen zeven kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

Wanneer de klachten niet door ons opgelost kan worden heeft u de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Geschillencommisie van Thuiswinkel. Meer informatie hierover kunt u vinden op: www.sgc.nl. Daarnaast kan het een klacht/geschil ook worden aangemeld bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Voor meer informatie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Content

Hoe kunnen we u helpen?

030-7110317

Wij zijn bereikbaar tot 13:00.
Er zijn op dit moment geen wachtende voor u...